2017. január 28., szombat

Szabadon nevetni



Fanni szeret nevetni, és nagyon felszabadultan tud is.
A Scrapfellow SZABAD kitklubja, pont egy ilyen fotóhoz lett kitalálva.

A sok kis felhő egyszerűen magával ragadó.
A lehető legtöbbet akartam használni az oldalon.
A fotó azért fekete-fehér, mert eredeti színeiben nem illett a készlethez, viszont teljesen visszaadja azt az őszinte nevetést ami Fannira jellemző.






Mivel pauszpapírból vannak a felhők, a varrást választottam a rögzítésükhöz, hogy ne látszon át a ragasztó.




A címfelíratot a kit több darabjából raktam össze, így értem el egy 3D hatást.




A kis akril taget is fel kellett használnom, de azt is feldobtam pékzsineggel, címkével és egy papír chipboarddal, nekem nagyon tetszik így.




Az oldal szélére, hogy egyensúlyba hozzam, a készletben lévő papírokból ragasztottam L alakban egy csíkot.



Felhasználtam

Szabad BélyegzőKlub - Scrapfellow

Szabad KitKlub - Scrapfellow






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése