2016. szeptember 21., szerda

Nehéz ügy



Bevallom, tetszik a Scrapfellow idei kitklub tematikája.
A témák annyira tökéletesen passzolnak az életemhez, hogy néha megijedek tőle.
Többször mondtam is Áginak, hogy olyan mintha nekem találta volna ki az épp aktuális csomagot.
Ezért is gondolom, hogy aki scrapbookozik annak nem kell pszichológus, mert ki tudja alkotni magából az érzéseit.
Ez most nagyon bebizonyosodott, Nekem jobban bevált a scrapbook bármelyik neves pszichológusnál....

......mert hát ugye mindenkinek van nehezebb szakasz az életében, történik olyan amire azt mondja, hogy ez

Én most pont ilyen szakaszát élem az életemnek.
Nehezen adjuk ki magunkból, tudom a magam példájából, de most ahogy pakoltam a csomagot, elöntöttek az érzések és gondolkodás nélkül állt össze az oldal.




Igen, egy nagyon nehéz döntés előtt állok, és sokat gondolkodtam azon, hogy ezt megosszam-e, közzétegyem-e ezt a 100%-ban személyesre sikeredett oldalt.
Úgy döntöttem, hogy igen.

A történet az, hogy itthon nincsenek rendben a dolgok.
A párkapcsolatunk zátonyra futott. 
Ez mindkettőnknek rettenetesen fájó pont, hiszen nehéz elfogadni azt hogy amiben éveken keresztül hittünk és kapaszkodtunk, az bezárulhat.
Felborul az életünk az álmainkkal és a céljainkkal együtt.
Hatalmas vívódás még akkor is ha nagyon akarjuk hogy minden a régi legyen, mert persze soha nem lesz a régi, és ilyenkor akármennyire is nem akarjuk, mérlegelünk.
A múltat a jövővel szemben.....


Erről szól ez az oldal.
Szembeállítja azt ami most van azzal ami lehet.




Az, hogy jó döntést hozunk-e úgyis csak hónapok vagy évek múlva derül ki, de meg kell hoznunk és ez egy nagyon nehéz ügy.





Már most várom a 
RAGYOGÁS 
témát, remélem azt is sikerül megélnem a kitklubbal és nélküle is:)


Felhasznált anyagok / Supplies:
Scrapfellow KitKlub - Nehéz ügy

2 megjegyzés:

  1. Én is hasonló cipőben járok, együttérzek Veled, kitartás <3

    VálaszTörlés
  2. Szomorúan olvasom. Simi, ölelés, dönts bárhogy, minden jól fog alakulni, türelem ❤️

    VálaszTörlés