2016. május 6., péntek

Csajok, tavasz, pillangók






A Scrapfellow áprilisi kitklub csomagja meglepően inspirálóra sikerült.
Nehéz abbahagyni vele az alkotást.

Még amikor megvettem a Cameomat, kipróbáltam egy ingyenes vágófájllal amit be is tettem a papírjaim közé és úgy ahogy volt, el is felejtettem.


XOXO background cut file



Most a kezembe került, úgyhogy muszáj volt felhasználnom.
Az egyértelmű volt, hogy a rózsás papír kerül alá, miután a fotót kiválasztottam, mert színeiben tökéletesen hozza Fanni pólójának a színét.

A második lépés az volt, hogy gyártottam pár extra díszítőelemet a kitklub alkotórészeiből.




Tologattam a fotót és valahogy sehogy sem állt össze, aztán jött a szikra, hogy mi lenne, ha kicsit megvagdosnám és már ott is volt a kezemben egy hatszög alakú kép.
Ezzel már sokkal jobban tetszett, de még mindig hiányzott valami, ezért úgy döntöttem, hogy elkezdek a fotó alá rétegezni, ami soha nem árt egy oldalnak :D



Még az egyensúly érdekében a karton aljára ragasztottam egy csík rózsás papírt, rá egy csík fehéret  és a címfelirathoz Gelatoval színeztem egy SF chipboardot.
Ez lett a végeredmény





Felhasznált termékek/Supplies


Scrapfellow KitKlub-Őrült
Silhouette Cameo
Írásvetítő fólia

StazOn tintapárna



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése