2016. április 4., hétfő

Vaddisznós történet



Egyszer volt, hol nem volt.....

....egy ismerősünk talált két vaddisznó bébit amiknek a mamáját lelőtték.
Hazavitte őket és amikor mi anyáékhoz mentünk húsvétkor, elmentünk hozzájuk megnézni a két malacot.
Fanni teljesen beléjük szeretett.
Nagyon helyesek voltak, simogatni lehetett őket és ha bedugtuk a fejünket, "puszit" is adtak.
Azt hiszem ez örök emlék marad mind a hármunknak.

Rengeteg fotót csináltam, de a kedvencem az amin Fanni és a kis Muki puszizkodnak.






Mivel a fotó elég pasztell színű, nem nagyon kellett utómunkázni rajta és mindenképpen valami pasztell, rózsaszínes oldalt képzeltem el neki.

Először kivágtam egy csillagot, és az alapkartonra tettem, de túlságosan beleolvadt. 
Akkor eszembe jutott, hogy vannak rózsaszín és szürke maradék papírjaim, azokból vágtam a csillag alá hátteret.



Mivel a minta már elég karakteres lett a háttérrel, nem akartam túldíszíteni (amúgy sem szeretem), néhány PinkPailee csipit tettem az oldalra, a címet Maggie Holmes csipijéből és Scrapfellow betűmatricából raktam össze.




Kapott még két Sizzix-szel kivágott nyilat is az oldal, hogy a fotót és a címet egy kicsit feldobjam valamivel.


......ééééééés, ezt az oldalt kiemelték a GalleryStandouts-on,
amit nagyon köszönök Liznek!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése