2016. március 23., szerda

M mint mosoly



Végre, végre!
Igen, én is Cameo tulajdonos lettem és mint az lenni szokott nem is tudtam várni a kipróbálással.





Mivel Fanniról csináltam pár farmeres fotót, amik egyébként nagyon jól passzolnak színben a JotMagazine legújabb moodboardjához, ezért mindenképpen ebben a színvilágban gondolkodtam.




A faerezetes papírt már nagyon régóta pakolgatom mert imádom nézegetni és fogdosni, annyira szép.
Maradt még egy fél farmermintás papírom is, az is tökéletesen passzolt a fotóhoz, mindenképpen fel kellett használnom.




Jöhetett a betűs vágó file a Cameoval, amit fehér alapkartonból vágtam ki és ráragasztottam a faerezetes papírra úgy, hogy néhány betűt kiemeltem a farmermintással.


Hogy a fotó kiemelkedjen, kapott egy keretet ami köré kerültek a gyönyörű rózsák, csipik, dekorgomb és a kézzel írt címfelirat, 
amit úgy helyeztem el, hogy az M betű mellé kerüljön.




Azt hiszem, ezen az oldalon jól látszik, hogy fér meg egymással a sok-sok különböző kitklubból való megmaradt elem és papír.
Ti felhasználjátok a régóta őrizgetett darabokat?


Felhasználtam:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése