2015. november 8., vasárnap

SOKZSEBES MINIALBUM GYORSAN

Ma egy nagyon egyszerű és praktikus zsebes albumot mutatok nektek.
Nincs vele sok munka, csak hajtogatni és varrni kell (ez kézzel is megoldható ha nincs varrógéped, vagy úgy jársz mint én, hogy a project közepén adja be a kulcsot a géped)

ANYAGSZÜKSÉGLET:

  • 2 darab 12×12 karton
  • 1 akvarelpapír,
  • vízfesték
  • bélyegzőpárna
  • díszítőelemek (jelen esetben az októberi kitklub csomag)
Az elkészítése nagyon egyszerű. Félbe hajtjuk a lapot, majd ezt még háromfelé.

 A hajtásoknál összevarrjuk a lapot, hogy 3 zsebecskét kapjunk.



Most már jöhet a móka a díszítéssel és a fotókkal.


A két összehajtott és megvarrt részt összevarrtam, de simán egymásba rakva, szalaggal összekötve is hagyhatjátok.








 A zsebekbe tageket készítettem akvarell papírból amit festettem és utána díszítettem, de ez csak egy plusz, hiszen csak a fotókat vagy egyéb emlékeket is bele lehet csúsztatni.




 Remélem elkészítitek ti is!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése